loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 120 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نظر یادتون نره


خدایا به تو سپردمش…
اما یه خواهشى دارم!
یه روزى
یه جایى
بغل غریبه
مست مست
بدجورى یاد من بندازش…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

امشـــب پـــر بغضـــم
شانـــه ات ، ساعتـــی چنـــد؟
رفیـــ ـــــ ــــق

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به روز بدرقه فکر میکنم…
که جیبى باشد
پنهان کند
لرزش دستانم را!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

لحظه های ناب کودکیم درپیچ وتاب زمان گم شد ،دوستانم راروزگار گرفت،عشقم را عاشق دیگر ربود و.دراوج جوانی پیرشدم ما ماندیم و سیگاری کنج لب وتلخی چای بی قند و خش خش برگهای زرد…وشاید سفری بی انتها بامقصدی نامعلوم …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

کم باش… اصلا هم نگران گم شدنت نباش… اونی که اگه کم باشی گمت کنه،همونیه که اگه زیاد باشی،حیفت میکنه…!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه بر سر عشق آمد؟؟؟
که از افسانه ها…
رسید به صفحه حوادث روزنامه ها؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یا بمان و امید فردایم باش…یا دیروزم را برگردان و برو..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بعد از رفتنت
من موهایم را از ته تراشیدم
تا عطر انگشتانت مرا دیوانه تر نکند.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنها چیـز با کیفیــت تو زنـدگیمـون ”درده” هر چى میکشیمـش پاره نمیشه .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گریه ام میگیرد….
وقتى میبینم
او که همه دنیاى من بود!
منت دیگرى را میکشد….!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

امان از تقوایى که……
با یک تق.وا میرود……

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دارم نبودنت را باساعت شنی اندازه میگیرم،یه صحرا گذشته…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بدی های من به خاطر بدی کردن نیست به خاطر احساس شدید خوبی های بی حاصل است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی دنبال آرزوهات میری حتمأ یه نگاهی به کوله پشتیت بنداز، مباداسوراخ باشه و چیزایی که امروز داری بشه آرزوهای فردات…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوباره دروغ گفتی…
با لبخند باور کردم…
نگاهم کردی و در دل گفتی: ساده لوح!!!
در دل خندیدم و گفتم : دروغ گویان چه خوش باورند!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گفتم خدایاسوالی دارم گفت بپرس گفتم چراهرموقع من شادم همه بامن میخندندولی هرموقع غمگینم کسی بامن نمی گریدگفت خنده را برای جمع اوری دوست وغم رابرای انتخاب بهترین دوست افریدم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ازمن که گذشت اگربازدرسرت هواےخداحافظےداشتےازهمان ابتدا سلام نکن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است .چون زمان به ما نشان خواهد داد جانشینی برای آنها نیست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من وفادارم….
وفادار به،
تمام بی وفایان عالم….!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یادمان باشد در این گرانی احساسمان را خرج بی احساسی کسی نکنیم که سرنجامش ورشکستگیست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ثانیه ها،روزها و ماه هاحقیرترازآنندکه بهانه ای برای از یادبردنت باشند!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن،از ادمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن، از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گاهی دوست دارم بدون پک زدن ، فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه می سوزد

شاید آخر فهمیدم چه لذتی می بری

 از  تماشای سوختن من



ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چشم گذاشتم…رفتی…تاهمیشه شمردن شرط بازی نبود!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بهم میگه:”اکه ترکم کنی عمرانمیتونی یکی مثل منوپیداکنی”من موندم چی باعث شده ک فکرکنه بازم یکی مثل اونومیخوام…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دیگر کمتر اشک میریزم
دارم بزرگ میشوم
یا سنگ
خدا میداند……

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

کاش..
کسی میفهمید..
وقت دلتنگی..
وزن یک آه..
چقدر سنگین است..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنها نشسته ام…
در اتاقم و به خودم فکر مى کنم، و بغض مى کنم!
هیچکس مرا به یاد نمى آورد!
این همه آدم، روى کهکشان به این بزرگى!
و من…
حتى آرزوى یکى نبودم…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

موضوع انشاء : تعطیلات را چگونه گذراندید؟ به نام خدا
فرسنگ ها دور از اغوشش ….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خوش بحالشان!!!
خوش بحال اونیکه…
وقتی در آغوشت آرام گرفت به او میگویی:
قبل تر از تو,هیچکس نبود در افکارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گاهی پــــــــــــروانه ها هم‎ ‎اشتباه


عاشق میشوند


بجای شـــــــــــــــمع


گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند‎…



ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ذهنم فلج میشود…..
وقتى مى خوانمت و تو حتى نمیگویى…..
جانم…!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلم بچگی میخواهد مقابل کدامین مغازه باید پابکوبم تا برایم ارامش بخرند!؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خدا پرسید :
می خوری یا می بری؟
ومن پاسخ دادم :
می خورم !
چه می دانستم لذتها را می برند ، حسرتها را میخورند…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پشت چراغ قرمز ، پسرکی با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت : چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تا،صد تومن ، آهی کشیدم و با خود گفتم : تمام چسب زخمهایت را هم که بخرم ، نه زخمهای من خوب میشود نه زخمهای تو….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گاهی دلم میخوادیکی ازم اجازه بخواد،که بیادتوتنهاییم… ومن اجازه ندم! و اون بی تفاوت به مخالفتم بیادتو و آروم بغلم کنه و بگه:مگه من مردم که تنهابمونی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهاییم راگردن هیچکس نمی اندازم
گردن هیچکس تحمل این همه سنگینی رونداره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برهنه ات میکنندتابهترشکسته شوی،نترس گردوی کوچک،آنچه سیاه میشود روی تو نیست!!دست آنهاست…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوست داشتن این نیست ک وقتی برگشت اونو ببخشی
دوست داشتن اینه ک وقتی میخواد برگرده پیشت و نمیتونه ب طرفش بری

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مرا تابزن!
به قرینه هم تا بزن!!
میخواهم تنها درگیر نیمه خودم باشم!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,137
  • بازدید ماه : 6,131
  • بازدید سال : 42,856
  • بازدید کلی : 255,753