loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 108 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



بهونه برای گریه زیاد هست ! اما امان از گریه های بی بهونه . . . !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ
 
هرکس جای من بود ، می بُرید
اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گراهام عزیز !
تلفنی که زنگ نمی خورد که نیازی به اختراع نداشت !!
حوصله ات سر رفته بود ” چسب ِ قلب ” اختراع می کردی ؛ می چسباندیم روی این ترک های قلب ِ صاحب مرده مان و غصه ی زنگ نخوردن ِ تلفنی که اختراعش نکرده ای را نمی خوردیم !!
ساده بگویم گراهام بل عزیز ! حال ِ این روزهای مرا ، تو هم مقصری . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سخت است وقتی از بغض ، گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دسته منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ
 
قطعا روزی صدایم را خواهی شنید ، روزی که نه صدا اهمیت دارد نه روز . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بیشتر مواقع پشت جمله “ عیب نداره ، مهم نیست “
یه دل شکسته خوابیده . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خیالت راحت . . .
شکسته ها نفرین هم بکنند ،
گیرا نیست …!
نفرین ،ته ِ دل می خواهد !
دلِ شکسته هم که دیگر سر و ته ندارد . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اسکناسه مچاله ی تو دستمو سمت راننده تاکسی گرفتم ، گفت : یه نفری ؟ آهسته گفتم خیلی وقته . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مگه قلب من بت بود !
که خدا تو را برای شکستنش فرستاد. . . ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خیلى آرومن
آروم میان
آروم عاشق میشن
آروم آروم دلشون میشکنه
آروم و بى سروصدا میذارن و میرن
ولى وقتى برن دیگه رفتن . . .
هیچ ردپایى ازشون نیست . . .
مثل حلزون . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من خاطرت را میخواستم
نه !!! خاطره ات را . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه شباهت متفاوتی بین ماست !
تو دل ، شکسته ای و من دلشکسته ام . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

این روزها تنها هنر آدم ها دل شکستن است . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خدایا . . .
خیلی ها دلم و شکستند ، دیگه تحمل ندارم . . .
شب بیا با هم بریم سراغشون من نشونت میدم تو ببخششون . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,228
  • بازدید ماه : 6,222
  • بازدید سال : 42,947
  • بازدید کلی : 255,844