loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 173 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
++++++++

کم طاقتی عادت آن روزهایت بود این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای!
فرستنده : 5017***0935

++++++++

وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد میکنه نگرانش نمیشم حتما شاد بوده از یادش رفتم!
فرستنده : فاطمه

++++++++

چوپان قصه ی ما دروغگو نبود ، او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمیداد ، افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست.

++++++++

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند / بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست / طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند . . .

++++++++

شمع، این مساله را بر همه کَس روشن کرد

که توان تا به سحر ، گریه ی بی شیون کرد . . .

++++++++

من همان برگم که بر روی درخت / لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست / به درخت گفت خداحافظ و رفت . .

++++++++

من از اعدام نمیترسم!

نه از "چوبش" نه از "دارش"

من از پایان بی دیدار میترسم

++++++++

4تا ذوست صمیمی دارم

حسرت ، غم ، ماتم ، تنهایی ، بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند.

++++++++

هیچوقت نفهمیدم که چرا درست همان کسی که فکر میکنی باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات میزاره!

فرستنده : 6653***0935

++++++++

نیمکت باهم بودن من تنهاست ، من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش.

فرستنده : 6653***0935

++++++++

یاد دارم در غروبی سرد سرد میگذشت ازکوچه مادوره گرد
 داد می زد کهنه قالی می خرم دسته دوم جنس عالی می خرم کاسه و ظرف سفالی می خرم 
گر نداری کوزه خالی می خرم .اشک درچشمان باباحلقه بست عاقبت آهی کشیدبغضش شکست, اول ماه هست و نان در سفره نیست
ای خدا شکرت ولی 
 این زندگیست؟ بوی نان تازه هوشش برده بود, اتفاقا مادرم هم روزه بود
خواهرم بی روسری بیرون دوید گفت :آقا سفره خالی میخرید؟?فرستنده : 8880***0937

++++++++

چه عاشقانه نوشت دکترشریعتی که من تورادوست دارم تودیگری را،دیگری دیگری راودراین میان همه تنهاییم.  

فرستنده : فاطمه

++++++++

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری ،چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری، شب وروز از غم تو پریشان حالم، نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم.

فرستنده : 6348***0938

++++++++

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم میرسانیم، نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟ من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم...!

فرستنده : مهنازازکویت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,086
  • بازدید ماه : 6,080
  • بازدید سال : 42,805
  • بازدید کلی : 255,702