loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 108 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



زبونی که به کسی نگه دوستت دارم،فقط به درد لیسیدن بستنی قیفی میخوره پس:
د دو دوس ت ت…
ولش کن بستنیش خوشمزه تره!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سلامى کن …!
به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده…..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلم را اشتباهى بردى…..
فراموش کن….!
حتى براى دادنش هم برنگرد…..
……از آن هم گذشتم……!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

” دلم کار دست است …. خودم بافتمش . تارش را از سکوت…. پودش را از تنهایی…… همین است که خریدار ندارد. ”

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هرچی غر میزنم هیشکی دعوام نمیکنه،
آخه بی انصافا!!
بی انصاف!!!
بغضمو رو شونه ی کی خالی کنم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ازخدا پرسیدم” اگردرسرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای آرزو کردن چه سود دارد”خداوندخندیدوگفت”شایددرسرنوشتت نوشته باشم” هرچه آرزو کرد!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من ماندم وخدا!خداوندتنهاکسی است که حرفاموباورمیکند…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دراین شهرصدای پای مردمی است که همچنان که تورامی بوسندطناب دارتورامی بافند،مردمی که صادقانه دروغ میگویندوخالصانه به توخیانت میکنند.(دراین شهرهرچه تنهاترباشی
پیروزتری)

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چایت را بنوش، 
نگران فردا نباش،
از گندمزار من و تو،
 مشتی کاه می ماند
برای بادها . . .
”نیما یوشیج”

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پیش بی درد صحبت از درد مکن،شاخه سبز دلت رابه خطا زرد مکن،مرد اگر نیست دراین شهر ولی کوه که هست، تکیه برکوه کن و تکیه به نامرد مکن…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هیچکس اشکی براى ما نریخت،هر که بامابود ازما میگریخت،چند روزیست حالم دیدنیست،حال من ازاین وآن پرسیدنیست،گاه بر روی زمین زل میزنم،گاه برحافظ تفعل میزنم،حافظ
دیوانه فالم را گرفت یک غزل آمدکه حالم راگرفت،گفت:مازیاران چشم یاری داشتیم خودغلط بود
آنچه می پنداشتیم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

زمین…
خمیازه ای بکش به زیر پای من…
فقط همین…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خاک تنهارفیق آدمه که ازاول خلقت تامرگ بارفیقش قهرنمیکنه خاکتم رفیق.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عشق شاید تنها جایزه این روزگار نامهربان است، که برای بردنش نیازی به پارتی نیست! برایش مهم نیست که شاهی یا گدا ! مردی یا زن! هرکه هستی باش… فقط تنها شرطش
اینست که ارزش آن را بشناسی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

زندگى میگن براى زنده هاست…
اماخدایا…
بس ک مادنبال زندگى دویدیم…
نرسیدیم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از ان دوری در انتظارت بماند…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از`·.¸¸.·´این`·.¸¸.·´فاصله`·.¸¸.·´دور`·.¸¸.· باز`·.¸¸.·´هم `·.¸¸.·دوستت`·.¸¸.·´دارم`·.¸¸.·´ .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ظالم باشى بهت میگن حیوون،مظلوم باشى بهت میگن حیوونى!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خدایا کسی راکه قسمتمان نیست سر راهمان قرارنده تا شبهای دلتنگیش برای ما و روزهای خوشیش برای دیگری باشد (دکتر شریعتی)

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنها گرگها نیستند که لباس میش میپوشند. گاهی پرستوهاهم لباس مرغ عشق برتن میکنند عاشق که شدی کوچ میکنند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هشداربه مردان ایرانی:بزودى مردان چینی باتوقع ناچیز،کم اشتها,زبان کوتاه وکارکرد۲۴ساعته، بدون مادروخواهروقوم وخویش باعمرى اندک واردکشورمیشوند.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوستت دارم هایت را پس میدهم..
روی دلم سنگینی می کند
این همه دروغ…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هنـوز هم خـیـالـت مــرا میـلرزاند… ۷/۸ ریشتر…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چقدر زود به پایان رسید..
من هنوز میــــخواهمت لعنتــــــی!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

امشب انگار قرصهام هم آلزایمرگرفتن..لعنتیا یادشون رفته خواب آورن نه یادآور…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من واسه اینکه این انگشتا دیگه نلرزن خیلی زحمت کشیدم،برنگرد!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

لـعـنـتی
می بینی چقدر کـم تـوقــع شده ام..
نه دیگر آغـوشـت را میخواهم، نه بـوسـه ات را..
همین که بـیــای و از کنارم رد شوی کافیست..
مرا به آرامش میرساند اصـطـحـکاک
سایه هایمان..

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

فرشته مهربون گفت!ازاین دنیاچی میخوای؟گفتم اونی که داره این اس رومیخونه…گفت نشددیگه…قرارنبودهمه دنیاروبخوای!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چقدر سخته تو هق هق گریه هات ، نفس کم بیاری…
اونوقت عشقت به یکی دیگه بگه “نفس”…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دل
این کلمه بی نقطه گاهی برایت تنگ میشود تا حد یک نقطه......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,977
  • بازدید ماه : 5,971
  • بازدید سال : 42,696
  • بازدید کلی : 255,593