loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 159 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

معرفت روازکلنگ یاد بگیرکه هرگزازافغانی جدا نمیشه!کلنگتیم افغانی!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

امروز یه احساس خیلی بدی بهم دست داد؛
ولی من بهش دست ندادم…!!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥

فدات شم؟ ﭼﺘﻪ؟ﺳﺮﺩﺗﻪ؟ﻣﯿﺨﻮﺍ ﯼ ﺑﯿﺎﯼ ﺑﻐﻠﻢ؟
.
.
.
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﻢ

♥♥♥♥♥♥♥♥

چرا ناراحتی؟
خدا به این بزرگی
نیگا
اوقدر بزرگه که اجازه داده به تو هم بگن آدم. :D

من عروسی بگیرم یه عروسی ساده و جمع و جور می گیرم و هیشکی رو دعوت نمی کنم، نه به خاطر هزینه اش، بلکه فقط به خاطر اینکه
.
.
.
بقیه دخترا آرایش می کنن،خوشگل میشن میان، من تازه می فهمم چه غلطی کردم؟!

 

خیلی بامرامی. اصلا مثل تو من رفیق ندارم
آخر معرفتی. ته رفیقی
(ستاد رو کم کنی رفیقای بی مرام)

 

♥♥♥♥♥♥♥

دیشب به قلبم گفتم: شب‌ها خواب به چشمِ من نمی‌‌آید قلبم گفت :
.
.
.
از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخودی ادای عاشقارو در نیار :) ))

♥♥♥♥♥♥♥

تنها کسی که رو زمین می تونه از خانم ها بخواد که دیگه حرف نزنن و در جواب یه لبخند تحویل بگیره کسی نیست جز……
.
.
.
.. عکاس

♥♥♥♥♥♥♥

گاو اولی : مااااا !!!
گاو دومی : ماااااااااا ؟؟؟
گاو اولی : مااااا مااااا !!!
گوسفند وارد ماجرا میشه : بــــــــــه !!!
گاو اولی : مااااا !!!
… گوسفند دومی : بــــــــــه !!!
گوسفند اولی : به به !!!
.
.
.
نه واقعا نشستی این گفت و گو رو تا آخر خوندی ؟؟؟
الانم دنبال بقیه ماجرا هستی !؟
آخه چرا ؟؟؟
چه فکری کردی ؟؟

♥♥♥♥♥♥♥

 

کی گفته دخترا نمیتونن پارک دوبل برن؟
صبح یه دختر یدونه پارک دوبل خفن رفت
و به طرز زیبایی رفت تو…
.
.
.
جوب

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

نمیدونی تو نبودت چی کشیدم !!
.
.
.
دو سیب آلبالو ,پرتغال , هلو نعنا…

 

♥♥♥♥♥♥

ارزشمندترین ثروتی که یک نفر می تواند در این دنیا مالک آن باشد…
.
.
.
♥قلــب یک متولد آبان است♥

پ.ن:به جای ماه آبان می تونید ماه تولد خودتون رو بنویسید

 

♥♥♥♥♥♥

یعنی من یک لحظه خودمو جای این دخترای دم بخت میذادم حالم خیلی گرفته میشه که پسر خوشتیپ و تحصیلکرده ای مثل من قصد ازدواج نداره

 

♥♥♥♥♥♥

 

هر وقت احساس تنهایی کردی پاهاتو رو سینه جمع کن . بعد اونا رو رو سینه فشار بده حتما میگوزی.
بعد میخندی و خدا رو شکر میکنی که تنها بود :) ) :D

 

♥♥♥♥♥♥

 

میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,167
  • بازدید ماه : 6,161
  • بازدید سال : 42,886
  • بازدید کلی : 255,783