loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 134 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟
میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلو در پارک کرده میگه میخوای بری تو؟
پـَـــ نــه پـَـــ در و باز کردم هوای کوچه عوض شه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

رفتم فست فود گارسون دختر اومده میگه غذا میل دارین ؟!
میگم پـَـــ نــه پـَـــ بشین ۲ دقیقه اومدم خودتو ببینم همش تو اشپزخونه ای!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

رفتم حموم داد زدم میگم این آب چرا ســـــــــرده؟!!!! بابام میگه داری دوش میگیری؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم تمرین های دوره غواصی رو تو تشت دوره میکنم …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

جارو دستم بود داشتم می رفتم اتاقمو جارو بزنم … عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟
پـَـــ نــه پـَـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت هشت هری پاترو بسازیم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کنم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟؟؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟؟؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟
میگم پـــَ نَ پـــَ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,119
  • بازدید ماه : 6,113
  • بازدید سال : 42,838
  • بازدید کلی : 255,735