loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 176 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



توی اتاق عمل، نوزاد تازه به دنیا اومده. به دستیار می گم چاقو رو بده. می گه: می خوای بند ناف رو ببری؟
 پـَـ نه پَــ! می خوام رقص چاقو کنم، از مامان بچه شاباش بگیرم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 صدای خروپفش کشتمون! تکونش دادم از خواب بیدار شده، می گه: سر و صدام اذیتت می‌کنه؟
 می گم پـَـ نه پَــ! جنس صداتو دوست دارم، می‌خواستم بهت بگم سعی‌ کن توی اوج که می ری روی تحریرات بیشتر کار کنی!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 با دوستم نشستیم عکس های عروسی اون یکی دوستم رو نگاه می کنیم... می گه: سارا شوهرش کچله؟
 پـَـ نه پَــ! مو داره، فقط فرقش رو گشاد باز کرده!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 می خوام برم خونه، چشمام قرمزه... به رفیقم می گم چشمام قرمزه؟ می گه آره، می خوای همین جوری بری؟
 پـَـ نه پَــ! صبر می کنم سبز شه بعد حرکت می کنم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 پرسید شبی ز حال من دلدارم
 گفتم که ز رنگ و بوی تو بی زارم
 گفتا نکند 2 تا شده شلوارت
 گفتم پـَـ نه پَــ! فقط تو را دوست دارم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 رفتم پرنده فروشی، می گم: آقا قناری‌های نر و ماده تون کدوم ها هستن؟
 می گه: می خوای بخری؟
 پـَـ نه پَــ! مامور منکراتم! اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 به دوستم گفتم برو بالای نردبون، چراغ رو ببیند گفت بچرخونمش؟
 پـَـ نه پَــ! تو چراغ رو نگه دار، من نردبون رو می چرخونم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 عاقد: عروس خانم وکیلم؟
 عروس: پـَـ نه پَــ! توی این بی شوهری می رم گل بچینم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس. راننده می گه: می خوای سوار شی؟
 می گم پـَـ نه پَــ! اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 دارم تو خونه رو ترد میل می دوم، برادرم میاد می گه داری می دوی لاغر کنی؟
 پـَـ نه پَــ! کلاسم دیر شده عجله دارم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 پشه نشسته روی پام، دستم رو برده ام بالا، بزنمش یهو داداشم می گه: می خوای بکشیش؟!
 پـَـ نه پَــ! خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 توی یاهو چراغ آیدیم روشنه، دوستم پی ام داده آنلاینی؟
 پـَـ نه پَــ! این جا شمع روشن کرده ام محیط یاهو واست رویایی شه!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 سر امتحان برگه تقلبم رو در آوردم دارم می نویسم، مراقبه دیده می گه تقلبه؟
 می گم پـَـ نه پَــ! دعای ابوحمزه ثمالیه!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 سر جلسه کنکور رفتم به مراقب می گم یه سوزن می دید؟ می گه می خوای کارتتو بزنی به سینه ات؟
 پـَـ نه پَــ! می خوام دکتر بازی کنم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 توی اتوبوس پیرزنه کنار صندلیم وایساده، پا شدم، می گه یعنی بشینم؟
 می گم پـَـ نه پَــ! وایسادم با هم تانگو برقصیم تماشاچی ها شاد بشن!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 به بقاله می گم هزاری بهتر از این نداری؟ می گه پاره‌ است؟
 پـَـ نه پَــ! امام توش خوب نیافتاده!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 یک ساعته از بیرون صدای قار قار میاد... داداشم می گه صدای کلاغه؟
 پـَـ نه پَــ! قناریه، متال می خونه!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

 رفتم توی آپارتمان، دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش می کنم، همسایه می پرسه نذریه؟ می گم پـَـ نه پَــ! با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,174
  • بازدید ماه : 6,168
  • بازدید سال : 42,893
  • بازدید کلی : 255,790