loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 118 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



امروز عکس تنهاییم را قاب گرفتم
عکسی در ابعاد
سه در بی نهایت…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهـــایـــی همیـــــن اســــت
تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو…
بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم
تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دنیـــــا ، تنهایی های زیادی داره ؛
اما ،
تنهاییِ مَــن دنیایی داره…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اینجا ؛ احساس ، فروشی شده …
عشق ، اجاره ای شده …
و تنهایی هم برای ما آدم شده …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چرا بودنت راست و ریست نمـــی شود ؟!
من که تمام پازل های تنهایـــی ام را درست چیده ام . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنها …
تنها صفتی است که هفت میلیارد موصوف دارد …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خیالی نیست …
میان این همه نااهلی
اگر ، اهلی چشمانت شوم که عجیب نیست
عجیب این همه تنهاییست
بعد از اهلی شدن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک “به من چه” پاسخ میگیری
“به کسی چه” که چقدر تنهایی …؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دستم را گرفت و با خود برد…
همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند…
چه قدرتی . چه عظمتی . تنهایی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

رابطه هایــــــــی که
تنهایی دلیل شکل گیریشون میشه
عاقبتشون دوباره تنــــــــــــــــهایی میشه…..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عشــــقتـــــــ ـــ شوخــــی زیباییـــــــــ ـ بود که با قلــــــب من کردی
زیبــا بـــــود …امّا…شوخیـ ــــــــ بــــود
حالا . . .
تو بی تقصیریـــــــ ! خدای تو هم بی تقصیر است
تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

با همه بوده است ، عجب هرزه ایست … این تنهایی !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد…
یک بار قسمت کردم، چندین برابر شد…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی حالت بده روحت بی پناهه / میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست / وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگریست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیـم
دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد
و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!
” تنهاییـــــم را ” . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

باور کردم تنهایی را چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نه اینکه زانو زده باشم …
نــــــــــــــــــــــــــــــــــه !!!
فقط تنهایی سنگین است !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

حتما نباید مدت ها دور از تـــو باشم . . . تا تنـها شــــــوم
یک روز من بی تـــو، یک عمر تنهاییست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت:
تنها آمده ام …. تنها می روم !
یه وقتایی
حتی برای ساعتی یا دقیقه ای
کم می آوری
دل وامانده ات یک نفر را می خواهد !
اه لعنتی دوست داشتنی…نه میتونی بگذری… نه میتونی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از آنسوی تنهایی
از آنسوی بغض
از آنسوی باران
کسی صدایم میکند؛
تو بگو … بروم یا بمانم؟!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلم می خواست با هم دیگه تنهائی رو قال بذاریم
دل بکنیم از این قفس، برای هم بال بذاریم
سر بذاریم رو دوش هم ، برای هم گریه کنیم
با همه مهربون باشیم ، برای هم گریه کنیم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی به تو فکر می کنم
جاده می آید…
وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی…
تو و جاده در تنهایی من همدستید…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلم کار دست است
خودم بافتمش…
تارش را از سکوت
پودش را از تنهایی….
همین است که خریدار ندارد…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه “تنهایی” ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟
چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟
پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نـتــرس از هجــوم حـضـــورم ..
چــــیزی جــز تَـنهــایـے مُـطلـَــق با من نیـــست…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهــایی یعنی
بیــن آدمــایی بـاشی که میگن دوستت دارن
ولــــــی
کــنار دلتنگیات نیـــــستن!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی زمانی است که کسی را از دست می دهی؛
اما یگانگی زمانیست که خودت را در می یابی …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم ؛
برعکس ….
برای این که میخواهمت ؛
تنهایم … !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یــک عمــر دور و تنهــا،
تنهــا بــه جــرم ایــن کــه
او، ســر سپــرده مــی خــواســت!
مــن،
دل سپــرده بــودم . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هزار نفر در حسرتِ تو
تو در حسرتِ یکی
و چقدر
همه تنهاییم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شب‌ها، پرنده‌هایش می‌روند؛
روزها، ستاره‌هایش؛
ببین، آسمان هم که باشی؛
باز تنهایی …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍنسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ ۱۴۴ ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هفت شهر عشق
شهر اول : نگاه و دلربایی
شهر دوم : دیدار و آشنایی
شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی
شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی
شهر پنجم : بی وفایی
شهر ششم : دوری و بی اعتنایی
شهر هفتم : اشک ، آه ، “تنهایی”

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

روزی میــرسَد
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب
رآه خــــوآهم افتـــــآد
مَـــن کـــه غَریبـــــم
چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم
همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت!
رفیق داری…
همــــــــدرد نداری!
.
خانواده داری…
حمــــــــایت نداری!
.
عشق داری…
تکیـــــــــه گاه نداری!
.
مثل همیــــشه….
همه چــــــی داری…
و هیـــــچی نداری!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,114
  • بازدید ماه : 6,108
  • بازدید سال : 42,833
  • بازدید کلی : 255,730