loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 106 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه جمله ی عجیبی است “دوستت دارم” ،
هر کسی میگوید ، عاشقتر میشود و هر کسی میشنود بی تفاوت تر

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

کوچه ای را بود نامش معرفت / ساکنینش بامرام از هر جهت
گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرین خانه تو بودی خوب من

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد / من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد / تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ، با کم بسازد / تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد ،
جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

آهسته گفت خدا نگهدارت و در را بست و رفت ،
آدمها چه راحت مسئولیت خود را به گردن “خدا” می اندازند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی
ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اینجا مهم نیست کجاست ، بی تو همه جا دور است !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عمریست دلم چون صید در بند شده / ای دوست مگر قیمت دل چند شده ؟
سنگین شده سایه ات ، کجایی / نکند ، یارانه ی عشق هم هدفمند شده ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سخت است وقتی از بغض ، گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند ،
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مشکل از تو نبود ، از من بود ،
با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت / ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت
عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست / یا ز خیر عشق یا میباید از دنیا گذشت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همین که یاد ما هستی دمت گرم / همین که مرهم دردی دمت گرم
در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که با وفا هستی دمت گرم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تو را چون آب دریا دوست دارم / به قدر خواب و رویا دوست دارم
سرکاری ! همه اینها دروغه / تو را من بیش از اینها دوست دارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خاطرات را باید سطل سطل ازچاه زندگی بیرون کشید . . .
خاطرات نه سر دارند و نه ته . . .
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند . . .
میرسند . . . گاهی وسط یک فکر . . .
گاهی وسط یک خیابان . . .
سردت می کنند . . . داغت میکنند . . .
رگ خوابت را بلدند . . . زمینت می زنند . . . !!!
خاطرات تمام نمی شوند . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه تلخ است علاقه ای که عادت شود
عادتی که باور شود
باوری که خاطره شود
و خاطره ای که درد شود …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

موقع Delete فولدر خاطراتت
ذهنم Error می دهد
گمانم یکی از فایلها در حال اجراست …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

لعنت به بعضی آهنگــــا
به بعضی خیابونــــا
به بعضی حرفـــا
لعنتیا آدمو میبرن به روزایی که واسه از بین بردنـش تو ذهنت ویرون شدی …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شاید از مد افتاده باشد
شاید دیگر اندازه ام نباشد
اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,880
  • بازدید ماه : 5,874
  • بازدید سال : 42,599
  • بازدید کلی : 255,496