loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 90 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



نمی‌خوام از خودم تعریف كنم ...
اما باور كنین تو هر بانک و مرکز خریدی كه پا میذارم ...
درش خود به خود باز میشه واسم
بعله یه همچین آدمه شاخی هستم ... :)

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه قانونیه که هرچی پسر خوشگله گیر دختر زشت میفته!
هر چی هم دختر خوشگله گیره پسر زشت !
من نگران خودمم
احتمالاً اگه این قانون درست کار کنه گودزیلا گیرم میاد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوستم اس ام اس داده :
هلو ، فردا 6 و نیم جای همیشگی !
منم جواب دادم :
باشه آلبالو میبینمت !
بعد 2 دقیقه اس داده میگه: اسکل، هلو یعنی سلام

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

قبلاٌ پسرا سر دختره هفتاد محله اونورترشون غیرتی میشدن...
و اما مکالمه ای که امروز بین دو پسر شاهدش بودم :
اوّلی : میگما دختر عموتم خوب چیزیه ها؟...
دوّمی : آره لامصب  .......
من :|
فردین :|
قیصر :|
جهان پهلوان تختی :|
شهدای 8 سال دفاع مقدس :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اگه این معلم های دبستان..
میدونستن یه روزی قراره..
فقط تایپ کنیم..
اینقدر سعی نمیکردن خطمون خوب شه :))

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی از فانتزیام اینه تصادف کنم بعد از نزدیک ببینم کیسه هوا چجور کار میکنه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلتــــــنگی عصــــر جمعه ، از بین نمی رود
بلکه از جمـــعه ای به جمعه ای دیـــــگر منتقل میشود !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم تا یه جایی بیشتر ساعت بلد نیست..
وقتی میرم بیرون از یه ساعتی به بعد ھی زنگ میزنه میگه : میدونی ساعت چندہ؟؟ :)

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مکالمه من و بغل دستیم تو مترو
-آدامس نعنایی داری؟
-آره
-یه دونه بخور
:|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی از بدترین لحظه های زندگی وقتیه که فیلم رقصیدنت رو توی جمع نگاه می کنی!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یه دوس دخدر هم نداریم که چشامون قرمز میشه بیاد بگه عزیزم قربونت برم به خاطر من گریه کردی؟
بعد من بگم نه عزیزم استخر بودم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پسره تو فیس بوق  مسیج داده میخوام ادت کنم چی کار کنم !
بهش گفتم یه کپی از شناسنامه با 2 قطعه عکس برام ایمیل کن !
والا :)))

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گل پری جون
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 809
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,743
  • بازدید ماه : 6,737
  • بازدید سال : 43,462
  • بازدید کلی : 256,359