loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 90 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



زندگی پر از دو رنگی هاست کاش یک رنگ بیشتر نباشیم…حتی اگه اون یه رنگ سیاه باشه…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هیچکس آنقدر فقیر نیست که نتواند لبخندی را به دیگران هدیه کند وهیچکس آنقدر ثروتمند نیست که به لبخند دیگران نیاز نداشته باشد.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تا توانی در جهان همراه اهل درد باش / یا مبر نامی ز مردی یا حقیقت مرد باش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد / اعتمادی بود که بر هر کس من میکردم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

با یک عینک سه بعدی نگاه می کنم دنیا را .
ناگهان …
صحنه های آزاردهنده اش چقدر به من نزدیک می شود !
عینک را بر میدارم . چشمانم باز هم تمام آن صحنه ها را سه بعدی می بیند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دل که رنجید از کسی ، خرسند کردن مشکل است / شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است
کوه را با آن بزرگی می توان هموار کرد / حرف ناهموار را هموار کردن مشکل است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من حاصل عمر خود ندارم جز غم
ور عشقی ز نیک و بد ندارم جز غم
یک همدم با وفا ندیدم جز درد
یک مونس نامرد ندارم جز غم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خوشى ها با خوبى ها فرق دارد…!
بخاطر خوبى ها باید از خیلى خوشى ها گذشت…!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

*می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .*
* عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد *
*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود … *
*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . *
*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. *
*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود *
*و معنای خداحافـظ، تا فردا بود…!*
استاد حسین پناهی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نه پلکی میزند عقلم نه راهی میرود هوشم چراغ خسته ای درانتهای شهر خاموشم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خاک دل را حکم کردم تا بدانی ای رفیق.
در قمار با تو بودن،
هستی أم را میدهم…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقایع زندگی به 2 صورت میباشد:
اگه خوش بگذره ، اسمش خاطره ست
اگه پدرت در بیاد ، تجربه ست !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من که تصویری ندارم در نگاه هیچکس ،
خوب شد هرگر نبودم تکیه گاه هیچکس.
کاش فنجانی نسازد کوزه گر از خاک من ،
تا نیفتد در دلم فال سیاه هیچکس.
بهترین تقدیر گل ها چیدن و پژمردن است
سعی کن هرگز نباشی دلبخواه هیچکس…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی که دیدش از ترس و تعجب جا خورد.
با وحشت گفت : چه بیخبر اومدی … ولی من که آمادگی ندارم …
در جوابش و با تعجب گفت : چندان بیخبر هم نیومدم.
موهات قرار بود با سفید شدنشون سفیری باشند حامل این پیام :
من دارم میام .
نگاهش به قلمو و رنگ مویی افتاد که عمری رنگش کرده بودند تا یک واقعیت رو نبینه
واقعیتی بنام رفتن …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خـــوبـــم ! … مـــاننـــد هـــر روز همیشــه خـــوبـــم ! …
گاهی آدم احتیاج داره یکی بیاد بزنه رو شونه اش و بگه : هی رفـ ـیـ ـق!
از چیزی ناراحتی؟
اونوقت آدم برگرده:
آره رفیق،ازهـمه چـی …!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از فریب انسان ها دلگیر نشو…..چون اینان روی زمینی زندگی میکنند که روزی یک بار خودشان را دور میزند….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بچه که بودم از حیوانات می ترسیدم حالا متوجه شدم که بعضی آدم ها می تونن از حیوانات هم پست تر باشند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

قله ای که یه بار فتح شد تفریحگاه عمومی میشه!
پس مواظب قله ی دلت باش.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نه دل در دست محبوبی گرفتار / نه سر در کوچه باغی بر سر دار
از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟/ پیاده می شوم ، دنیا نگهدار

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به چه مشغول کنم دیده و دل را ؟ که مدام دل تو را می طلبد و دیده تو را می جوید

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم
میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم
نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم
در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خاک شد هرکه بر این خاک زیست / خاک چه داند که در این خاک کیست
سرانجام که باید در خاک رفت / خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اگه به تو زل نمیزنم ، رازی است که با نگاه فاش میشود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شب شکست ، پیمان شکست ، عهدی شکست ، قلبی شکست
از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 785
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,719
  • بازدید ماه : 6,713
  • بازدید سال : 43,438
  • بازدید کلی : 256,335