loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 96 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)




نه اینکه زانو زده باشم نه.....فقط نبودنت سنگین است....

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خواستی دیگر نباشی!!!
آفرین چه با اراده....
لعنت به دبستانی که تو از درسهایش فقط "تصمیم کبری" را آموختی.......

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

آدمای دلتنگ …
وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن یهو سرشون رو برمیگردونن اونوری …
یکم ثابت میشن ؛ یواش یواش چشماشون پر اشک میشه …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ای کسانی که دم از رفاقت میزنید
لااقل هر 39 روز یکبار احوالی از دوست خود بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من / ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

جنگل هم بود تمام شده بود . دل من اما میسوزد و میسوزد و میسوزد...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است گاهی فکر میکنی تمام شده ، اما یک دفعه همه ات را آتش می زند !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نـــبودنت
داغم می کند!
آنقدر که جای همه ی روزهای آخر سال
بی آتش
می سوزم ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برایم از بازار یک بغض خوب بخر... نه مثل این ها که دارم .... نه مثل این ها که هر روز می شکنند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اشکهایم که سرازیر میشوند...... دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...
عجیب سرد است هوای نبودنت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

جزایی بالاتر از این نیست که به کسی دل ببندی که قسمت تو نیست...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دلتنگم!
دلتنگ آن "میم"
که می آید آخر اسمم
و من را میکند مال تو...!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم ، آسمان گریه ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

کاش دهخدا می دانست
دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است
“تـــو”

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اگر دلت گرفت سکوت کن !!
این روزها هیچ کس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 781
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,715
  • بازدید ماه : 6,709
  • بازدید سال : 43,434
  • بازدید کلی : 256,331