loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 134 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


محبت به نامرد ، کردم بسی
محبت نشاید به هر ناکسی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تهی دستی و بی کسی درد نیست
که دردی چو دیدار نامرد نیست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به نامردی نامردان قسم خوردم
که نامردی کنم در حق نامردان

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

آهای رفیق نامرد یه روز میشی پشیمون
پشیمونی چه سودت وقتی بمونی دلخون

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

صد سال در بیابان آواره شوی
به از آن است که در خانه محتاج نامردان شوی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را
خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مرا هرگز نباشد بیمی از مشت
برادر جان مرا نامردمی کشت

فتوت پیشه خندد روی در روی
زند نامرد ناکـــس خنجر از پشت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی
که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به نامردمان مهر کردم بسی نچیدم گل مردمی از کسی
بسا کس که از پا در افتاده بود سراسر توان را زکف داده بود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به حیلت گری خنجر از پشت زد بخونم ز نامردی انگشت زد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت

هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت

چشم سادگی از لطف زمین می جوشید

 ودمانیم زمین این همه نا مرد نداشت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ز بیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم مزن لاف مروت را که من مردی نمیبینم
منم آن چوب سرگردان به ساحل میرسم زیرا درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نمیتونم ببخشمت دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم گندیدی و بریدمت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چقدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار نامردیش
همه وجودت له شده ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن
هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده
باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همه از مرگ می ترسن ما از رفیق نامرد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است
شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 833
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,767
  • بازدید ماه : 6,761
  • بازدید سال : 43,486
  • بازدید کلی : 256,383