loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 86 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


در زندگیم به هیچکس خیانت نکردم جز خودم !
وفای به تو خیانت به خودم بود !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

روزی با خودم فکر میکردم که اگر او را با غریبه ی ببینم شهر را به آتش میکشم اما الان حتی حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه !
دوست داره همه چی تموم بشه . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نمی دانــــم
شاید فکر میکنی که فقط خودت میدانـــی
بوی گند کثافتت شهر را گرفته
حالا همه میدانند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست !
بگذار صادقانه بگویم …
گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود !
شما بگردید ! لابد مال شماست !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است!
و من می خندم …
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تو هم این روزها این شایعه را باور کردی که من بی تو می میرم ؟!

عادت ما آدم هاست …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است وقتی با این انهدام سخت از چشمانم افتادی؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

انگار خشت اول کج بوده که وقتی حرف آخر را زدی ، شانه ام لرزید و خراب شدم …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برف آمد و پاییز فراموشت شد
آن گریه ی یک ریز فراموشت شد
انگار نه انگار که با هم بودیم
چه زود همه چیز فراموشت شد !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی
چه بلا تکلیفند خاطراتمان !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پارسال با او زیر باران راه می رفتم...امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشکهایم دیدم...شاید باران پارسال اشکهای فرد دیگری بود.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

می بینی چقدر ساده است ؟ دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,805
  • بازدید ماه : 5,799
  • بازدید سال : 42,524
  • بازدید کلی : 255,421