loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 86 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


چه فرقی می کند
عاشق تو باشم
یا عاشق رنگین کمان
وقتی هر دو هفت خطید؟!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یه زد و خورده ساده بود ! تو جا زدی ؛ من جا خوردم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فقط یکــیو می خوام که باهاش برم کافه گرامافون …
ربات هم بود…بود!
بی احســاسیش شــرف داره به احساس ِ بعضی ها!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن
لیاقت می خواهد ” شریک ” شدن
تو خوش باش به همین ” با هم ” بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دوره ای شده که حاضرم جای “پت”باشم…
اما یه دوست واقعی مثل “مت”داشته باشم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بزرگترین اشتباهم این بود که التماست کردم بمانى…
نمى ارزیدى !!! دیر فهمیدم..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

پشت چراغ قرمز!
اعتراف کردم”دوستت دارم”
تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی…
یاد من بیفتی
نمیدانستم قراراست بعد من
تمام چراغهای زندگیت سبز شوند…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مار در آستین شرف دارد به تو
مار را خودم پرورش داده ام
نیش تو دست پرورده ی کیست ؟!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به خیال خودت زیرابی زدی و رفتی
اما حواست نبود دقیقا منتظر همین حرکتت بودم !
کیش مات

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

جدیدا دلم خیلی خیلی خیلی گنده شده . . .
ولی جالب ایجاست که بدونی،
هنوز هم یه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فکر میکردم سیاهی چشمانت پر از رمز و راز عاشقی است
زهی خیال باطل !
مرموز را چه به تمجید . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خــــدایـــــا ؛
هیـــــچ تنهـــــایــــی رو اونقـــــدر تنهـــــا نکــن کــه بــه هــــر بـــی لیــاقتــــی بگــــه :
عشقــــــم …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نــه تنهـــا ترکت می کنند …
حتـی وقت رفـتن بــا تمام پـــر رویی دستــور هم میدهند :
مواظب خودت بــاش … !!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وقتی ارزش ها عوض می شوند؛
عوضی ها با ارزش می شوند …!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خیلی از یخ کردن های ما
از سرما نیست ….
لحن بعضی ها زمستونیـــــــــه …!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عجیب شباهتی داشتی با دریا؛
دریا نیز غرقش که می شوی پس ات می زند …!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

پایان سریال دروغ هایت بود
آخرین لبخندت . . .
و چه ساده بودم من !!
که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم … !!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

لاشـــه ی عشقت
خواهد گــَندید
وقتــی
طبق عادتـــــِ همیشــه!
تقدیمش میکنــی
به غیـــــر…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

وقتی میرفت: گفتم: کجا؟
گفت: به درک… منم گفتم: به درک…
و این چنین بود که ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیم… !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بعضی زخمها هست
که هر روز صبح ، باید پانسمانش را باز کنی وروش نمک بپاشی !
تا یادت نرود…
دیگر ،سراغ بعضی آدما نبــاید رفت !!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد
خاطره خشکیه…
خاطره خشکیه…
اونوقت همه ی خاطراتتو
همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن
میریختم تو کیسه
و میدادم بهش
و میرفت ردِ کارش!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

با بعضی ها زیادی که صادق باشی رودل می کنند
دیگر هزار عرق نعنا هم جوابشان را نمی دهد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اومدم بنویسم خیلی شبیه حیوونها هستی اما …
وقتی یاد نجابت اسب افتادم
وقتی یاد وفاداری سگ و اون نگاه مهربونش افتادم
وقتی یاد نهنگ افتادم که به جفتش تا آخر عمرش وفادار می مونه
وقتی یاد شیر افتادم که اگر گرسنه نباشه ، شکار نمی کنه
وقتی یاد قو افتادم که غرورش رو خیلی دوست داره
وقتی یاد مرغ عشق افتادم که بدون جفتش میمیره
به خودم گفتم خیلی نامردیه تو رو به حیوون تشبیه کنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ
ڪـﮧ
اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عده ای مثل قرص جوشانند…
در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند…
اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند…

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بعضی ها از دور می درخشند!
نزدیک که میشوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند
که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند
و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

لعنتی هرچه داشتم رو کردم!
اما تو… اسیر نشدی… سیر شدی!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

باید به بعضی ها گفت: “ناراحت چی هستی؟ دنیا که به آخر نرسیده…!!!”
من نشد ؛ یکی دیگه! تو که عادت داری . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

آغوش من سرزمین تو بود؛ کاش قدری عرقِ میهن پرستی داشتی وطن فروش!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بعضی ها دستشان «رو» میشود امـــــا رویشان کم نمی شود!
چقدم زیاد هستن این بعضی ها . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ایــــن زخــم هــا
نمـک کــــــــــــــــــم داشــت
کــــــــــــــــــه
پــاشیــــدی …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

سقوط … تاوان پریدن با بعضی هاست … !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چـه قدر تلـــخ شده ای
این روزهــا …
قندهــایت را
در دل ِ چه کسی آب می کنیــــ ؟!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ…
ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ…
ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,483
  • بازدید ماه : 6,477
  • بازدید سال : 43,202
  • بازدید کلی : 256,099