loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 98 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)






بابام میگه مربی اسپانیا چرا از مسی استفاده نمیکنه؟!؟! فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام یه مرغ مینا خریده، نـــره، بهش میگه مرغ سینا :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یکی از فامیلامون (دختر) یک سال مالزی بود، بعد دو سال رفت کانادا. تنهام زندگی میکنه. واسه تعطیلات برگشته ایران. خواست بره کیش با دوستش، باباش اجازه نداد! گفت نمیذارم تنها بری مسافرت!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام دوآتیشه طرفداره آلمانه . منم اسپانیا . داداشم ایتالیا . این وسط مامانم میگه " منم طرفداره فرانسه هستم ! " میگم " از بازی کدوم بازیکنش خوشت میاد ؟! میگه " بازیکناشو خوب نمی شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب می شناسم ! :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابا و مامانم با هم قهر بودن، بردمشون سینما تا به این بهونه آشتی‌شون بدم. توی کافی شاپ سینما نشستیم همونجا آشتی کردن. حالا می‌گم پا شین بریم فیلم ببینیم. سر اینکه کدوم سالن بریم و چه فیلمی ببینیم با هم دعواشون شد، برگشتیم خونه :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده
5 دقیقه اول خونواده :o
5 دقیقه دوم خونواده :|
1 دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟
من : نه
3 دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟
من : نه
اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟
من : نه چطور ؟
یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟
من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم
بابام : مطمئنی طوری نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟
هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم:|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

فامیلمون زنگ زده میگه میخوام برنامه ورد و پاور پوینت رو نصب کنم ،
کدوم دکمه رو بزنم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام از مشهد زنگ زده میگه : پسرم تیرکمون کامپوزیت با تیر نظامی نمیخوای ؟
خیلی هم جدی .
ساعتم یک نصفه شبه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مامانم به داداشم گفت برو خیارو گوجه و بادمجون بگیر.
داداشم رفت و اومد جای بادمجون پنیر گرفت.
مامانم گفت:چرا پنیر گرفتی؟
داداشم:قلم سوم یادم رفت،گفتم چون کنار خیار و گوجه همیشه پنیرمیخوریم شاید پنیر باشه.
حالا مامانم بدتر از داداشم:کاش حدأقل یاد سالاد میافتادی کاهو میگرفتی :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اومدم نون خشک اضافیاا رو ببرم بیرون بزارم .
.مامانم: نه این کار و نکنیااااا اینا لازممون میشه ! !
بابام : نه خانوم فعلا آذوقه داریم :!!
:× چه خبره الان ؟!!؟:|جنگه؟!
یعنی میخوام بگم تا این حد :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خاطرات عموی مادرم :
یه یاکریم توی بالکن خونمون تخم گذاشته بود یه بار که رفته بود غذا بخوره تخمشو برداشتم جاش تخم مرغ گذاشتم وقتی زن و شوهره برگشتن شوهره گیر داد به خانومش که تو به من خیانت کردی و چپ و راستش کرد و بعد ترکش کرد !
آره پسرم همیشه یادت باشه وقتی زن گرفتی خیانت نکنی چون ممکنه یه زندگی از هم بپاچه !
من :||||

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

سره سفره نشستم دارم با اشتها غذامو کوفت میکنم!
مامانم: اه اه اه ! کمتر بخور خوب ا! شیکمت تا وسط سفره اومده! چاق شدی! از ریخت وقیافه افتادی ! داری میترکی!شیکمو! خیکی! خپل! چاقالو!
مامانم چنان فاز منفی داد از فرداش به مدت سه ماه با رنج ومشقت فراوان رژیم گرفتم،شام نخوردم، هزار نوع قرص خوردم،ورزش کردم دهنم صاف شد وزن کم کردم!
امشب سره سفره در حالی که دارم یه سالاد همراه با ماست کم چرب زهره مار میکنم مامانم یه زره نگام کرده میگه:
- ایمااااااااان! خوب یه لقمه غذا بخور نمیمیری که! نگاه کن ! چقد لاغر شدی! ضعیف شدی! صورتت استخونی شده! از ریخت و قیافه افتادی!
عین این معتادا لاغر مردنی شدنی! دقیقا مثل این عملیا! قرصی! امپولی! نی قلیون! نشکنی؟!!! اه اه اه اه!
من: :-| اخه خداآآآآآآآآآآ !!!!! مامانه داریم؟!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,095
  • بازدید ماه : 6,089
  • بازدید سال : 42,814
  • بازدید کلی : 255,711