loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 123 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها





برای با او و اوها بودن چه بی طاقتی...

اول من را تمام کن!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تنهایی هم مد شده...
همه به هم خیانت می کنند...
و بعد داد می زنند که تنهایم!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

كاش زمانی كه بودی به این جمله كه :كاش میبودی بیشتر فكر میكردم كه موقع گفتنش چه سوزی دارد.........!!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من گمان می کردم رفتنت ممکن نیست
رفتنت ممکن شد ...
باورش ممکن نیست............

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تمام کافه های این شهر ,
مرا به یاد تو می اندازد ,
تو را به یاد من ولی , بعید می دانم .....

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

مـن زانــو هـایـم را بــه آغـوش کــشیده بـــودم!
وقتــی تــو بــرای آغــوش دیـگری...
زانــو زده بـودی...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

خانه را
از دوش عشق
برداشتم
عکس را از قاب
?اد را از تخت
و قلبم را
از کنار آ?نه ات ..
دوست? چمدان? شد برا? من
تا قشنگ? ِ زندگ?
برا? تو بماند!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گریه‏ ‏نخواهم‏ ‏کرد‏‏حتی‏ ‏برای‏ ‏دردهایم،شاید‏ ‏لحظه‏‎ای ‏از‏ ‏حس‏ ‏انتقام‏ ‏خالی‏ ‏شوم.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو كه رفتی دلم برایت تنگ شد
حالا كه آمده ای در دلم جا نمیشوی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

به هیچ روزی پس ات نمیدهم...
به هیچ ساعتی...
به هیچ دقیقه ای...
به هیچ هیچی...
سخت چسبیده ام تمامت را...

ســــرد خواهد شد
روزها، بی آغوش ِ من

بَر تن کن ...
دروغ هایی را که بافــتی...!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

منو نمی خواست !
بتی كه از من ساخته بود رو میخواست...
واسه همین
هر وقت <خودم> بودم...
دعوا داشتیم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گاهی حرف نزدن
از نداشتن حرف نیست
از داشتن حرفِ زیاد است !
پس وقتی می بینی سکوت کردم صحبت نکنی سنگین تری!
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

قهوه , همان قهوه بود ..
تنها بوسه های من , قهوه ات را " قند پهلو " کرده بود !..
و تــو...
بی رحمانه طعم قهوه را تحسین کردی !..
که ...
مارک قهوه چیست...!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هلو كه نیستی
شبیه لیموشیرینی
شیرینی‌ات بی دوام و تلخی‌ات مدوام است...         
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,191
  • بازدید ماه : 6,185
  • بازدید سال : 42,910
  • بازدید کلی : 255,807