loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 123 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


 
دلم یخ میزند گاهی ، دراین سرمای تنهایی

شبم قندیل میبندد از این یخ های تنهایی

قلم آهسته می راند بر این خط بلند ، اما

گمانم یاد می گیرد ز من انشای تنهایی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تا شد آشنا جانم با نوای تنهایی

عالمی دگر دارم در هوای تنهایی

بیگانه به لبخندم دل به کس نمی بندم

اشک دیده ای دارم آشنای تنهایی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم

تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست

تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست

شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست

آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری

که جهنم نگزارد به تنم تاثیری . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

با تو بر مرغان دریایی امیرم

بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم

بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به پندار تو :

جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ،

زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

قانون دنیا تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی گاهی وقتا

تقدیر ما نیست

ترجیح ماست . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

در غم عشق نبودیّ و محبت کردی

این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم

من نکردم گله از عهد و وفاداری تو

عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم

رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار

همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

با تو بر مرغان دریایی امیرم

بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم

بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست

دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . . .

(دکتر علی شریعتی)

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نرو دستم به دامانت

نگو دیگر نمی آیی

که میمیرم غریبانه  امان از درد تنهایی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

وقتی شکسته اطلسی

وقتی گرفته اسمون

وقتی که تنهایی شده

تنها شریک خونمون

وقتی نگاهه روشنت

حالا غریبه با چشام

دیگه نه اسمت یادمه

نه دیگه عشقت رو میخوام

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن

رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای. اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی. تنهای تنها ،

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همیشه آدم وقتی به همدیگه فکر میکنن که تنها میشن

کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن

به اونی فکر میکنه که رفیق تنهایی هاشه . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

درویش کوچه های تنهاییم

کاسه گدایی مرا

سکه ی نگاه توکافیست

بوی دلتنگی میدهم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنهایی استخوان سوز است ، حتی در عاشقانه ترین ساعتها . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,214
  • بازدید ماه : 6,208
  • بازدید سال : 42,933
  • بازدید کلی : 255,830