loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 114 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



یواشكی دوستم داشته باش آدم های دنیای من
چشم دیدن عشق رو ندارن...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوست دارم من باشم وتو!
بنیشینیم رو در روی هم!
چشم در چشم!
تو نگاهم کنی و من, بشمرم ثانیه های با تو بودن!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من،
تو؛
دستهایم
چشمهایت!
کعبه و بت خانه بهانه است...
مقصود تمام واژه ها
به تو ختم می شوند
زیبا تعریف می شوی
ع ش ق !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

سال ها پرسیدم از خود کیستم؟
آتشم؟ شورم؟ شرارم؟ چیستم؟
دیدمش امروز و دانستم کنون
او به جز من ، من به جز او نیستم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

حجم ِ خالی ِ تو را
حجم ِ پُر ِ هیچکس
پُر نمیکند ...
حالا هی بگو :
دوستان به جای ِ ما

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

حوا که بغض کند
-حتی خدا هم
اگر اجازه برداشتن سیب را بدهد
چیزی بجز اغوش آدم آرامش نمیکند....

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یک جفت چشم سیاه
یک جفت چشم آسمانی
یک جفت چشم سبز
خیلی ها برای اینها شعر مینویسند
اما تو
صاحب آن چشم های قهوه ای ساده هستی
که شعرت را
تنها من میدانم.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هر شب مرا با خود میبری ،
میبری به جایی که تاریک است و روشنایی آن تویی
هرشب مرا به اوج میبری ، میرسیم به جایی که نگاهت همیشه آنجا بود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شـــده‌ای انــقـــلاب زنـــدگــــی مـــن!

حالا همـــه چیـــز...

در زنــدگیــم تــاریــخ‌ دار شــده است!

قبـــل از "تـــو" و بــعـــد از "تـــو" ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

...
برای دل من...
همیشه "تــو" خواهــــی ماند!
حتی اگر...
مخاطب تمام این نوشته هایم " او " شونــــد!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

آفتاب و سایه همدستند

وقتی دست ِ من

گِره ِ دستان ِ تو میشود ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم ، بگه : ” نرو ! ”
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم ، بگه : صب کن منم باهات بیام ، تنها نرو . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

زیر این سقف کبود
زیر این سلطه سنگین سکوت
اگر از تو یادی نکنم
به خدا میشکنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از آزمایشگاه عشق میآیم. گروه خونی ام “تو” ی مثبت است!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم تعجب نکن، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ، رویایی که همان دنیای من است، و تویی که همان دنیای منی….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خورشید بتابد یا نتابد، ماه باشد یا نباشد، شب و روز من یکی شده ، فرقی ندارد برایم ، همه چیز برایم رویا شده ، عشق تو برایم آرزو شده ، به رویا و آرزو کاری ندارم ، حقیقت این است که دوستت دارم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

در اوج آسمان به دنبال تو ، هر جا میروی باز هم یکی هست به دنبال تو
دیگر به دنبال بهترین ها نیستم ، من شیفته آن خوبی های توام

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

نمی توانم خودم را
از تــــو
دریــــغ کنم
وقتی که خیالتـــــ ــ . . .
به من می گویـــد
بیـــــــا...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,922
  • بازدید ماه : 5,916
  • بازدید سال : 42,641
  • بازدید کلی : 255,538