loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 83 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


 
وقتی یه گوشی جدید میخری

ماه اول : با دقت و آروم میزاریش روی میز

سال اول : آروم پرتش میکنی روی تخت

دو سال بعد : با لگد شوتش میکنی هرجائی که میخوای

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همیشه از خودم می پرسم که :

آیا علاف تر از من هم کسی هست ؟

بعد میرم تو فیسبوک میبینم که خیلی
:|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مشكل از جایی شروع میشه كه

دلتنگ كسی باشی كه نیست

حوصله کسی رو نداشته باشی که هست.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تو دنیایی که نصف گرگن نصف گوسفند ترجیح میدم چوپان باشم

بشینم زیر درخت برای خودم نی بزنم

بقیه هم همو خفه کنن تا بالاخره یه طرف تسلیم بشه

بعد میرم هدایت اون یه دسته رو به دست میگیرم و . . .

یه همچین آدم ریلکسی هستم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی از آرزوهام اینه که خواننده نشم

این روزا خواننده نشدن خیلی سخته

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

جام جم اذان لس آنجلس پخش میکرد، بابا بزرگم خونه مون بود، پرسید: اذان تهرانه؟

گفتم نه بابا! لس آنجلسه!

میگه :همین دیگه! اگه شعور داشتی با اذان شوخی نمیکردی ..!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دخدرای 10 12 ساله این دوره زمونه :

"دیگه تاغت این همه شکست عشغی رو ندارم وقتشه که به این ظندگی خاطمه بدم"

یکی نیست بگه مثلا از کی شکست خوردی؟

میكی موس؟

:|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گفت و گوی من و دوستم پشت تلفن :

مثلا اون زنگ میزنه و گوشی رو من جواب میدم

من : هوی؟

دوستم : اوی

من : بنال

دوستم : شروع میکنه حرفشو زدن

(اگه احتیاج باشه یه جواب کوتاه میدم و اگه احتیاج نباشه . . .)

من : باشه خعل خوب

و در این زمان تلفن قطع میشه بدون خداحافظی

D:
بعله یه همچین آدم های خفنی هستیم

:))
زمان مکالمه : 29 ثانیه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اونایی که پای نوت آدم لایک میزنن

بعد دوباره تو کامنتا مینویسین لایک،

آدمای شریفی اند من دوسشون دارم.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

توی دوره و زمونه ایی که یه پسر 16 ساله با 40 کیلو وزن و یه ماشین شاسی بلند ،

میشه مرد رویاهات ما همون نامرد باشیم بهتره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

میدونید چرا خروس وقتی میخواد بخونه ،

چشماشو میبنده؟!؟

چون سعی میکنه از حفظ بخونه

:-"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 626
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,560
  • بازدید ماه : 6,554
  • بازدید سال : 43,279
  • بازدید کلی : 256,176