loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 184 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


 
کوچه ای را بود نامش معرفت / ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرین خانه تو بودی خوب من
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟

بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همه خوابند و من بیدارم امشب / دلم کرده هوای یارم امشب
 
غم عشق و فراقش مرهمی نیست / مداوای امید دیدارم امشب
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟
بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو ..
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی
ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هیچ پلی
مرا با این همه فاصله به چشمان تو پیوند نمی زند
می دانم
هر چه من بیشتر جلو می آیم
رانش چشم های تو
فاصله را بیشتر می کند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی زیر … یکی رو …
زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

همیشه دروغ گفتن تلخ نیست ! بهم بگو دوستم داری …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من کر نیستم ؛ فقط از وقتی صدایت را شنیدم دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست …

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

این طور قبول نیست ! چشمهایت را زمین بگذار !
بیا دست خالی بجنگیم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,959
  • بازدید ماه : 5,953
  • بازدید سال : 42,678
  • بازدید کلی : 255,575