loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 111 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



مامانم یجوری تنظیم می کنه از صبح تا افطار تو خونه هیچی برای خوردن نباشه. شانس آوردم تو مملکت کاره ای نشده این :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

قبض آب خونمون اومده 600هزار تومن
مامانم هم طی یک اقدام غافلگیرانه رفته شیر آب دسشویی رو بسته
میگه اینا به خاطر دسشویی رفتنای زیاد توعه:|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

موقع امتحانا داشتم از دختر داییم جغرافی می پرسیدم،
من: در چه مناطقی از کشور برف و باران بیشتری می بارد؟
دختر داییم با اعتماد بنفس تمام: بالا شهر
من: :O :

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عموم اومد برای اینکه بچه جدید گیرش اومده مرغ بکشه دید نمی صرفه گوسفند کشت :|
فک و فامیله داریم !!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دیشب موقع سحر ،داداشم رفته بود دستشویی داشت مسواک میزد که همزمان اذان شد
مامانم هول کرد سریع میگه برو به داداشت بگو اونجا هیچی نخوره که اذان شده !!
من.:O
مامان :)))

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

برادرزاده هام داشتن با عروسكاشون بازى میكردن یه عروسك سگ هم داخلشونه، بزرگتره میگه:
آجى مثلا تو پدر سگ بودى، من مادر سگ.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

امروز لبم باد کرده بود مامانم به بابام گفت منو اذیت کرده لبش باد کرده
من : :|
بابام به مامانم : تو کیو اذیت کردی دماغت انقد شده ؟
من و بابام : :)))))))
مامانم به بابام : تو کیو اذیت کردی قدت کوتاه شده ؟
من و مامانم : :))))))
شستن همدیگرو پهن کردن رو طناب
می خواستم بگم همچین بنیان سستی داره خوانوادمون
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بچه که بودیم میرفتیم مسافرت به هر هتل بزرگی که توی شهرهای بین راهمون میرسیدیم بابام میرفت میگفت: میشه این بچه هارو ببرم دستشویی؟؟ :) خلاصه اینکه ما از هتلهای بزرگ و چند ستاره فقط توالتاشو دیدیم :|
فک و فامیله داریم.؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

داداشم میخواست تو یه شرکتی استخدام بشه رفت مصاحبه.فرداش زنگ زدن که بیا.وقتی رفت یه کاغذ بهش دادن گفتن برو هشت هزار تومن واریز کن بیا.
داداشم خوشحال گفت: بابت مقدمات استخدام؟ :)
مدیره یه نیگا کرد بهش و گفت:نخیر بابت مقدمات خرید یه لنز ذره بین جدید برای درب ورودی که تو پفیوس دیروز آدامستو موقع رفتن چسبوندی روش.دوربین فیلمتو گرفته الاغ :|
من :||
داداشم :[
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

داشتم با خواهرم تلفنی حرف میزدم بچه هاش هی‌ میومدن از هم شکایت میکردن
خواهرم ام برگشت بهشون گفت دارم تلفن.حرف میزنم برین همدیگه رو بزنین :|
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یعنی ما اگه تو یه خونه با 10 تا اتاق هم باشیم این 4 تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی !! یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم:این آخرین حلقه ی دستمال لوله اییه میذارم تو دستشویی دیگه نداریم ؛این چند روز تا زن داداشتون اینجاست استفاده نکنید که تمام نشه پول نداریم دیگه بخریم ! خواهرم :پس با چی خودمون و خشک کنیم ؟ مامانم: چند دقیقه همونجا بشین خشک میشی نه اصلا چکاریه خودتو بکش به دیوار خشک میشی خواهرم و من 0_0 مامانم :)
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پسر داییهام به باباشون گفتند ماشین بخر واسمون اونم گفته تا گواهینامه نگیرید نمی خرم. بعد این بیچاره ها با مکافاتی رفتند هر دو گواهینامه گرفتند و اومدند که بیا بریم ماشین اسم بنویسیم, اونم گفته کی دیدید تا حالا که تازه گواهینامه بگیره و ماشین نو سوار بشه و دو ساعت دلیل آورده که چون تازه کار هستید ماشین نو را اینور و اونور میزنید و به هر حال داغونش میکنید... بعد چندین ساعت بحث پسرداییهام خسته شدند و گفتند خب, قبول همون دسته دوم بگیر... دایی من جدی برگشته بهشون گفته من به کالای دسته دوم اعتقاد ندارم.
الهی بمیرم واسشون....خیلی سخته خدایی :)))))))))))))))
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اون روزی که مادر پدرا بفهمن دیگه لازم نیست وقتی با خارج حرف میزنن پای تلفن داد بزنن، اون روز روز عید جوانه های بهاریه.
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یه روز خوب :
من: انقدر دوست دارم میمون داشته باشم :)
مامانم: تو خودت میمونی...... من :|

یه روز معمولی:
من :وای چشمای خره رو نگاه چه خوشگله :)
مامانم: آره دیگه تنها فرق تو باهاش همینه ....من :|

یه روزی که نشستم رو زمین:
مامانم: قوز نکن همینجوریش شبیه شتر هستی! من :|

یه روزی که دارم سبزی خوردن میخورم:
مامانم: داری خودتو واسه عید قربان آماده قربونی میکنی؟ من :0

من میدونم من رو از باغ وحش آوردن جوِ انسان بودن بهم دادن. :((

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

زمانی كه داداشم میرفت مدرسه، شبها با جوراب و شلوار لی میخوابید كه صبح 5 دقیقه دیرتر بیدارشه...
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی از فامیلامون از شهرستان اومده بودن خونه ما،نزدیکه دو هفته پیشمون موندن
مامانم بلاخره خسته شد یه روز ظهر خیلی جدی بهشون گفت:روزه آخری که میخواستین برین میخوام گوشت در بیارم از فریزر آبگوشت درست میکنم،راستی کــــــــــــــــــــی میریــــــــــــن؟؟؟؟؟ :)
مهمونامون :|
من که فقط آرزو داشتم اون لحظه اونجا نبودم :|
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خانوم همسایه خطاب به خواهرم:
- سمیرا جان خوشحال شدم نامزد کردی
-- وااای مرسی .. منم همینطور
خانوم همسایه: :-|
ما =))))
خواهرم: :-/
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پسر داییم شیش سالشه بهش رکابیشو دادم تنش کنه میگه من بلد نیستم میگم تو که همه لباساتو تنت میکنی میگه نه این فرق داره این سه تا سوراخ داره نمیدونم سرمو تو کدوم سوراخ بکنم:)
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

فشار روزه رو اعضای خانواده خیلی زیاد شده!
مامانم با جدیت بهم گفت برو تو اتاقت درو خاموش کن لامپو هم ببند!
من.:هنوز متعجبم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خالم به پسرش میگه کاورِ کامپیوترو بزار ویروس نگیره!!!!
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بابام اومده تو اتاق دیده دارم نماز میخونم برگشته میگه :
صبح به صبح در پی مکر و فریب
شب هم گریه و امن یجیب…!!!
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم میگه وقتی رفتم پرینت تلفن رو گرفتم معلوم میشه چه سایتای مستهجنی میری!!!
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

به پسرعمم میگم واسه کنکور درس خوندی؟! میگه کنکور مگه ساعت ۹ نیست؟؟!
میگم چرا ! میگه خب ساعت ۶ پامیشم میخونم دیگه!
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

امروز دختر خالم اس ام اس داده که امروز تولد خواهرمه یه اس ام اس بهش بده تبریک بگو…
فک و فامیله ما داریم؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تو مهمونی هرچی تیکه مینداختم تا شخص مورد نظر بفهمه,دختر داییم سریع میگرفت ، نیششم تا بناگوش باز کرده
دختر دایی تیز و بزِ داریم؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم تو فیسبوکش یه پست گذاشته بعد نیم ساعت به من زنگ زده می گه زود باش پست منو لایک کن وگرنه شیرم را حرومت می کنم!!!!
فک و فامیله داریم ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

بچه ی پسر عموم یه آهنگ رو حفظ کرده بود بعد وسط آهنگ جیک جیک می کرد به پسر عموم گفتم این جیک ها که نیست تو آهنگ بهم گفت این ساده ی خش سی دی رو هم حفظ کرده
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تلویزیون داره آتش سوزی جنگلهای استرالیا رو نشون میده .خواهر زاده ام میگه خاله حیف شد دماغت را عمل کردی و گرنه الان خرطومت را آب میکردی میرفتی آتیش را خاموش میکردی.
خواهر زاده بی شعوره پررو من دارم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم میگه این فوتبالا چیه هر شب نشون میده؟
میگم یورو
میگه یورو که پوله :-؟
من:-|
فک و فامیله داریم؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

صبح ساعت ۶ چشام هنوز کامل باز نشده بود رفتم تو آشپزخونه زدم ظرف وایتکس رو انداختم ،همش ریخت رو فرش مامانم پاشده میگه میدونستم میندازیش گفتم خو چراگذاشتیش جلو راه میگه چون میخواستم ببینم چش کورت میبینه یا نه …
فک و فامیله داریم ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم میگه برنامه امتحاناتت رو بده بهم.
میگم واسه چی آخه؟؟
میگه آخه میخوام ببینم چه روزایی باید دم به راه بگم درس بخون!!
من :| مامانم =))
فک و فامیله داریم؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,184
  • بازدید ماه : 6,178
  • بازدید سال : 42,903
  • بازدید کلی : 255,800