loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 87 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



اگه عشقم حقیره، اگه جسمم کویره، اگه خالیه دستام؛

اگه همیشه تنهام، هیچ خیالی نی، برای تو عاشق ترین عاشق دنیام!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

باران بیاید یا نیاید، خاطرات باشد یا نباشد، من خیس از یاد توام

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگار همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

عشق، ‌پیش از اجلم کشت و به مردن نگذاشت
شاد از اینم که مرا دوست به دشمن نگذاشت
(شوشتری)

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از دوریت هم جیگرم میسوزه هم دلم،

خلاصه دوگانه سوزتم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ای کاش اختیار زمان دست من بود تا آنقدر زمان با تو بودن را طولانی کنم که زمانی برای بی تو بودن نماند.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره
می فرستم واسه عزیزم، که دلش مثل بهاره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

میدونی بی نمک ترین آدم دنیا کیه؟ خب تویی دیگه!
.
.
.
آخه عسل که نمک نداره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

این قدر خیال های بیهوده نباف

ماییم و ،دو خط رباعی و یک دل صاف
در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست

شک داری اگر، بیا دلم را بشکاف

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تمام گلهای قرمز دنیا مال تو و گلهای سفید مال من،
اگه تو فراموشم کردی گلهای قرمزت پرپر بشه
اگه من فراموشت کردم گلهای سفید کفنم بشه.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یه کاری برام انجام میدی؟
مواظب خودت باش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

تنها برنامه ای که آرزوی ماست،
پخش زنده تصویر شماست.
روابط عمومی دل بی قرار

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

در بودنت به نبودنت و درنبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من!

حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است، حضور خاطراتت در وجود من

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

A(10+10+10)retam
نتونستی بخونی؟ اول جمع کن بعد بخون؛ بابا نوشتم

اسیرتم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

پنهان نمیکنم ز شما، دوست دارمت
اندازه خدا، به خدا دوست دارمت
گرچه از زمین و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها، دوست دارمت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

توی زندگیمون یه لحظه هایی هست که ناخواسته دلتو میشکنم

منو بخاطر اون لحظه ها
ببخش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی بود
.
.
.
.
هنوزم هست و همیشه به یادته.

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

از برنامه نود مزاحمتون میشم:
شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدین!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مشترک پر مصرف، چراغ یادت همیشه تو دل من روشنه، حتی در ساعات اوج مصرف

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

ستاره های آسمون فدای یک لحظه نگات
کجایی تک ستاره ام, خیلی دلم تنگه برات
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 207
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 2,001
  • بازدید سال : 38,726
  • بازدید کلی : 251,623