loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 194 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


رفتم سوپر مارکت میگم یه نوشابه بزرگ بده … میگه یعنی خانواده باشه ؟!
پَ نه پَ مجردم بود اشکالی نداره … فقط محجوب باشه … اهل نماز و روزه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه …
میگه مگه خرابه ؟
پَ نه پَ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ماشن رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن …
زنگ زده میگه پراید مال شماست؟
پَ نه پَ بی ام و بقلی مال منه ! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده … اومدم حسابشو برسی!
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟!
پَ نه پَ گفتم دکتری … یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟
می گه می خوای غذا درست کنی؟
پَ نه پَ می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
قرص پشه گرفتم … داداشم میگه باید بزارم تو دستگاه؟
پَ نه پَ صبح، ظهر، شب با یه لوان آب بده به پشه‌ها سر یک ماه حالشون خوب میشه !
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

زنگ زدم اورژانس میگم تصادف شده … یارو میپرسه کسی هم صدمه دیده؟
پَ نه پَ فقط زنگ زدم بگم همه سالمند که از نگرانی درتون بیارم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟!
پَ نه پَ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
تو خیابون مارو دست تو دست باهم دیده … از این مدلها که مثلاً مُچمونو گرفته …
با یه لحنی میپرسه دوست دخترتونه ؟
پَ نه پَ مامان بزرگمه … پیش پاتون از اتوشویی گرفتمش

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
به دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن … میگیرن !
میگه کی ؟ پلیس ؟
پَ نه پَ دست اندرکاران شبکه فشن تی وی !
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟
میگه میخوای بخری ؟
پَ نه پَ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
مانتوش ۱۵ سانت بالای باسن مبارکشه، آرایششم که شبیه جن و پری شده … حالا بماند که موهاش قرمزه !
میگه به نظرت برم بیرون گشت ارشادم بهم گیر میده ؟!
پَ نه پَ میبرنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو … میگه روشنش کنم ؟
پَ نه پَ تو بزن دو … من هُل میدم روشن شه ….

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره … میگه اِ اِ اِ همین یه نخه ؟
پَ نه پَ این یه دونه چشم گذاشته، بقیه رفتن قایم شدن !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
چهل کیلو بار دستمه میگم کمرم شکست بیا بگیر …
میگه بار رو؟!
پَ نه پَ ننه بزرگ منو غم بی کَسیش کمرمو شکسته
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین …
تازه میپرسه خورد به دستت؟
پَ نه پَ یاد گل خدادا عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب گلی !
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

زنگ زدم ۱۱۰ میگم اقا دزد اومده اینجا …
میگه چیزی هم برده؟!
پَ نه پَ یه سری خورده ریز واسمون اورده … گفتم زنگ بزنم ببینم اگه اونجاس گوشی رو بدید ازش تشکر کنم !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ
 
رفتیم واسه عروسی باغ اجاره کنیم … یارو میگه جای امن میخواهی ؟
پَ نه پَ یه باغ بده تجاوز خورش خوب باشه مهمونا روش حساب کردن

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس …
راننده میگه می خوای سوار شی؟!
پَ نه پَ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,390
  • بازدید ماه : 6,384
  • بازدید سال : 43,109
  • بازدید کلی : 256,006