loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 96 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

انسان به سه  بوسه تکمیل میشود ،
بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ،
بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ،
بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ،
بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ،
بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،
بوسه یعنی عشق من با من بمان
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم ، از همین فاصله دور تورا می بوسم
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را ،
بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد
کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد ،
بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

کاش میشد
بوسه ها را قاب کرد
مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد
مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل بهار راه می روی ، برگ درختان انتظار پاییز را می کشند تا جای پاهایت را  بوسه بزنند
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هنوز هم در کوچه های خلوت عاشقی ، در میان سکوت
بوسه هایمان زندگی می کنم
شاید رهگذری مژده ای از رویای ماندگار و عشق جاودانه ام ، به همراه بیاورد .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عشق یعنی التماس و انتظار
عشق یعنی بوسه ای بر دست یار
عشق یعنی پا و دل دنبال تو
عشق یعنی هرچه دارم مال تو
عشق یعنی خال و ابروی کمان
عشق یعنی یک تیمم یک نماز
عشق یعنی تا ابد با من بمان

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای گیرند و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش  بوسه می زنند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد ، با سبدی پر از
بوسه هم خواهم آمد ، و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی تا ابد دوستت دار
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از
بوسه های بی پاسخ میکند

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم ، گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم
گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم ، گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

با تو پر شور و نشاطم ، تو هیاهوی نگاتم ، تو یه آواز قشنگی ، من تو آهنگ صداتم ، مثل خنده رو لباتم ، مثل اشک رو گونه هاتم ، تو رو می بوسم انگار ، شاعر شعر چشاتم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

اس ام اس اورژانسی : همین الان که داری مسیج می خونی ، خودت رو ماچ کن ، دلتنگت شدم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یک ماچ خصوصی به لبم اهدا کن ! ای دولت عشق در لبانت! لطفا. اصل چهل و چهار را اجرا کن
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه. درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

انواع بوس:
۱٫بوس صورت : دوست داشتن
۲٫ بوس پیشانی : آرامش
۳٫بازو‌ : شوخی کردن
۴٫لب : عاشق بودن
۵٫ گردن : نیاز داشتن
تو کدومشو به من میدی ؟!
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ، ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ، تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

بیب بیب برو کنار ، این اس ام اس یه بار  بوسه داره ، برو کنار خیس نشی !

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم
به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش
که فردا نیابند خاکسترم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ای بهار بوسه در بزم بلور ، چشم بد از چشم زیبای تو دور
 
ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

می شود مثل نسیم بال در بال پرستو ، بوسه بر قلب شقایق ها بزنیم ، هیچکس تنها نیست ، ما خدا را داریم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,088
  • بازدید ماه : 6,082
  • بازدید سال : 42,807
  • بازدید کلی : 255,704