loading...
نوین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
MILAD بازدید : 104 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)



لینک دانلود این اس ام اس ها



پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال ، لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

از اینجا...!!!که هستم...!!!تا انجا...!!!که هستی...!!!دلتنگم...!!!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

من ماندم و ?? جلد لغت نامه
که هیچ کدام از واژه هایشان
مترادف این " دلتنگی " های لعنتی نمیشوند !!
کاش دهخدا می دانست
دلتنگی معنا ندارد ، درد دارد ...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

ماندم به تو ای گلشن زیبا چه نویسم
من مور صغیرم به سلیمان چه نویسم
ترسم كه قلم شعله كشد صفحه بسوزد
با این دل تنگم به عزیزم چه نویسم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلتنگ که باشی آدم دیگری می‌شوی
خشن‌تر ، عصبی‌تر ، کلافه‌تر و تلخ‌تر ...
و جالب‌تر این‌که با اطراف هم کاری نداری........
همه اش را نگه می داری.........
و دقیقا سر همان کسی خالی می‌کنی که دلتنگ اش هستی.....!!!


ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

چقدر خوب و روشن است نمای چشم های تو
نمیرسد ستاره ای به پای چشم های تو
به ماه خیره می شوم فقط و گریه می کنم
دلم که تنگ می شود برای چشم های تو

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

قسم به آیه ی چشمت ، به خوبیت به صفایت / دوباره مثل همیشه ، دلم گرفته برایت .

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.mihanblog.comـــــــــــــــــــــــ

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم : می آید ..... می ماند .... و به تنهائیم پایان میدهد_____ آمد ..... رفت ...... و به زندگی ام پایان داد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 188
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,182
  • بازدید ماه : 6,176
  • بازدید سال : 42,901
  • بازدید کلی : 255,798